  • Data: 2013-10-23 08:54:10
    Temat: Re: Pozostawiona przez kuriera paczka
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 października 2013 08:25:51 UTC+2 użytkownik Tomasz Kaczanowski
    napisał:
    > Ale widzisz różnicę - Ty prosisz kuriera, aby tak paczkę zostawił, a to,
    > że kurier decyduje, że wyda przesyłkę osobie trzeciej?
    Być może błędnie ale założyłem że autor postu znał sasiadkę i ona albo prosiła
    kuriera aby zostawił u sasiada albo kurier z nią ustalił że tam zostawi.
    Nie prawdopodobna wydaje mni się sytuacja że ktoś odbiera paczkę dla kompletnie
    nieznanej sobie osoby, odbiera tylko dlatego bo kurier prosił.