    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozostawiona przez kuriera paczka
    Date: Tue, 22 Oct 2013 13:09:21 +0200

    Adam Klobukowski wrote:
    > Przy okazji przekazywania paczki, kurier zostawił u mnie paczkę dla
    > sąsiadki której akurat nie było, a w jej drzwiach zostawił kartkę że
    > paczka jest u mnie.
    >
    > Sąsiadka po paczkę nie zjawia się.
    >
    > Co mogę/powinienem zrobić z taką paczką? Po jakim czasie?

    cóż

    możesz wezwać saperów i wysadzić paczkę...

    możesz za rok wysłać sąsiadce wezwanie do odbioru paczki wraz z żądaniem
    zapłaty za składowanie, gdy odmówi to wystąpisz do sądu i przy odrobinie
    szczęścia być może uda ci sie nasłać na nią komornika.

    pamiętaj aby wezwania wysyłać na jakiś błędny adres.

    zakładam że na żadne normalne rozwiązanie sam nie wpadniesz sądząc po tym
    idiotycznym zapytaniu.