  • Data: 2009-06-23 13:28:32
    Temat: Re: Pozew w trybie uproszczonym - jak wypelnic formularz
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    przypadek pisze:

    > A tak poza tym można przecież uzupełniając coś przypadkiem wytrzeć. I
    > znów wezwanie do uzupełnienia.. Można tak i kilka lat iterować.

    Równie dobrze dłużnik może wykorzystać przywiązanie sądów do poczty
    polskiej. Otrzymałeś nakaz zapłaty? Słuszny? Odwołaj się - z błędem.
    Potem nie odbierz wezwania do usunięcia braków, w międzyczasie składając
    informacje o zmianie adresu. Drugie wezwanie odbierz po 2 tygodniach,
    złóż ponownie błędny sprzeciw. Jak otrzymasz postanowienie o odrzuceniu
    sprzeciwu (pamiętaj o leżakowaniu 2 tygodni na poczcie), nie zapomnij
    zażalić się na to postanowienie. Pewnej mojej dłużniczce we wrześniu rok
    minie jak tak sąd kiwa (od momentu odebrania nakazu zapłaty), a sprawa
    jest dopiero na etapie postanowienia o odrzuceniu sprzeciwu.

    --
    Liwiusz