eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi › Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu
    zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Date: Wed, 2 Sep 2015 19:20:21 +0200
    <a...@w...eu> <mrfglr$1ba$2@node2.news.atman.pl>
    <mrfomi$i52$1@usenet.news.interia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mrh913$nhe$1@usenet.news.interia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mribdb$ag$1@usenet.news.interia.pl> <mrl6e6$8hi$1@node1.news.atman.pl>
    <mrmodi$62j$1@usenet.news.interia.pl> <mrnnef$s7v$1@node1.news.atman.pl>
    <mrpeqa$r3s$1@usenet.news.interia.pl> <mrq0d6$7l7$1@node1.news.atman.pl>
    <mrs2hr$7at$1@usenet.news.interia.pl> <mrt2fv$d4v$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@w...eu> <ms3gs8$6bt$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>

    W dniu 01.09.2015 o 19:41, KRZYZAK pisze:

    > To chyba nie ma problemu, żeby państwo zapłaciło kilka baniek odszkodowania, nie?

    Skoro wg ciebie budżet państwa powinien spełniać bezdyskusyjnie
    nieuzasadnione roszczenia tylko dlatego, że osób składających takie
    roszczenia jest bardzo mało, to wobec tego ja żądam miliona złotych za
    to, że tak dobrze dobrałem sobie moment przewalutowania na CHF, że nadal
    mój kredyt jest korzystniejszy od złotówkowego i nie łapię się na żaden
    program pomocowy, roczne koszty ogrzewania są u mnie kilkakrotnie niższe
    niż roczny koszt dostępu do internetu, a ponadto nie cierpię piwa oraz
    piłki nożnej.

    Wobec czego domagam się odszkodowania za zanudzanie przez państwowe
    media piwem, piłką nożną, kosztami ogrzewania oraz frankowymi kredytami.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić