eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi › Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu
    zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Date: Fri, 28 Aug 2015 12:56:57 +0200

    > a) używasz jako podpory swoich twierdzeń "linki z internetu podesłane
    > przez innego, rownie mądrego internautę".
    > b) idę o zakład że nie masz pojęcia jak odróznić publikacje naukowe od
    > czegoś co je nieźle udaje.

    Piszesz dalej takie bzdury, dotyczące higieny itp, że nie mam wątpliwości,
    że jesteś płatnym propagandzistą.
    Więc nie krytykuj arytkuł naukowego, nim go nie pszeczytasz.

    > Stycznośc z zarazkami polio oznacza zachorowanie na polio. Mylisz mało
    > szkodliwe wirusy sraczkowe na które mało kto się szczepi od choroby ktora
    > robi Ci z dziecka *kalekę*.

    NIe było zahorowania na polio w Polsce od kilkudziesięciu lat.
    Były jedynie powikłąnia poszczepienne.
    Jak jesteś w panice pszed horobą, ktura wyginęła , to idź lecz się u
    psyhiatry.

    > Nie zdąży. Na tym polegają choroby zakaźne.

    NIe masz zielonego pojęcia o medycynie, o tym o czym piszesz.
    Weź taki pułpasiec. Niby zakaźny, a zahorowanie nań powoduje odporność na
    ospę wietszną, taż zakaźną.
    Teraz rozumiesz na czym polega edukacja ukłądu odpornościowego, i dlaczego
    dzieci nieswzczepione mają bardziej dojżały, silniejszy ukłąd odpornościowy?

    > Poczekaj kilka lat. Wystarczy że odpowiednio duży procent imbecyli nie
    > zaszczepi dzieci. Zbieraj na wózek inwalidzki dla dziecka. Lub na
    > hospicjum.
    NIe wystaczy, bo nie było takie pszypadku wiele lat.

    > Tak. Zapytaj o umieralnośc noworodków jakieś 100 lat temu,...
    Mnie nie interesuje umieralność 100 lat temu w epoce gdy mydło było mało
    znane.
    Ja mam nieco pond 40 lat. Mnie nie szczepiono na odrę , ospę , rużyczkę i
    jestem z tego powodu szczęśliwa, bo spokojnie pszeszłam te horoby wieku
    dziecięcego dając szansę mojemu układowi odpornościowemu na spokojne uczenie
    się , nabywanie odporności. Nie było wtedy epidemi , były masowe
    zahorowania, nie siejące żadnej paniki, jak ty to robisz. Każde dziecko musi
    czasem pohorować, właśnie by nabyć odporności by pewne mehanizmy obronne
    organizmu magły się obudzić, wykształcić, jak np. gorączka. Pszebieg tyh
    horub był dużo łagodniejszy niż 3 dniowa gorączka.

    > byc może twoi dziadkowie pamiętają ile umieralo średnio dzieci w
    > przeciętnej rodzinie. "Z niejasnych przyczyn". Te czasy powrócą.
    Nie powrucą. Z niejasnyh pszyczyn to będzie umierać pokolenie masowo
    szczepione.

    > Odra, ospa i różyczka mają piwikłania o których nie chcesz słyszeć, bo sa
    > drastyczne. To że o nich nie słyszysz to tylko dlatego że prawie wszyscy
    > ich nie mieliśmy. Zgadujesz dlaczego?
    Mają powikłania, zwłaszcza, gdy są źle leczone, gdy są złe warunki
    bytowania, a zwłąszcza, gdy dopadną osłabionego dzieciaka, ale i tak takie
    powikłąnia są mniejsze od powikłąń samego szczepienia.

    > Zaś siotka mojego tescia miała pryszcze ale znikneły jak zaczeła jeść
    > kebab. Wniosek z tego taki że kebaby leczą pryszcze.
    NIe umiesz wnioskować, raczej ta pani nie umiała gotować.

    > , bez jakijkolwiek paniki, i na pewno każda
    >
    > Ty nie wiesz co to jest stracić mózg i zostać rosliną w wyniku powiklań po
    > chroboach na które od wielu lat znamy leki? Zastanów się nad taką sceną:
    > twója córka trzyma Cie za rękę i pyta "Mamusiu, dlaczego ja musze umierać
    > a inne dzieci mają tylko bąble". Zastanów się.

    A co odpowiesz umierającemu po szczepionce malcowi , ktury spyta, dlaczego
    pozwoliłaś mnie zaszepić ?

    > Trywialujesz. To jeden z najwiekszych grzechów imbecyli
    > antyszczepionowych. Trywializacja poważnego problemu. Stąd ci idioci
    > zarażający swiadomie ospą dzieci. Bo ospa to tylko takie bąbelki, nie?
    NIe masz argumentuw, jesteś panikażem, i dlatego zbyt często używasz słuw
    imbecyl, idiota....

    > Szperanie w internecie *NIE* jest dowodem.

    Szperanie nie, ale artykuły tam publikowanie - tak.

    > Religijnośc nie ma związku z katolicyzmem. Religijnośc to zachowania
    > antyszczepionkowców które sprowadzają się do negowania faktów, walki z
    > diabłem w postaci korporacji, uwielbienia dla ignorancji. Jak każda
    > religia tylko cele nieco inne, ale metody te same.
    Naprawdę zacznij się leczyć.

    > DOWODY. Nie linki. Dowodem może być dowolna publikacja opublikowana na
    > konferencji lub czasopismie z listy filadelfijskiej.

    Jesteś bezczelny, są POLSKIE lepsze źrudła niż obce publikacje, kturyh celem
    jest niszczenie całyh naroduw.
    Ile ci płaci obcy wywiad za godzinę mącenia w internecie?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)