eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi › Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
  • Data: 2015-08-26 18:11:14
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.08.2015 o 18:00, Budzik pisze:
    > Reasumujac - wypadałoby sie zgodzic, ze jak osoba niezaszczepiona zobowiaze
    > sie nie wychodzic z domu, tudziez przebywac tylko w miejscach oznaczonych
    > "dostepne dla nieszczepionych" to własciwie nie mam nic przeciw temu zeby
    > sie nie szczepiła.

    Może sam się nie szczepić ale nie ma prawa nie szczepić swoich dzieci!
    Bo wbrew temu co głosi propaganda, dzieci nie są "własnością rodziców",
    więc ojcu nie wolno sprzedać 6-letniej córki do burdelu. Dzieci nie są
    niczyją własnością! Ciekawe że ci, którzy uważają dzieci za "własność"
    rodziców są zwykle przeciwni aborcji, ale gdy dziecko już się urodzi,
    wolno z nim robić co się chce?