eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi › Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
  • Data: 2015-08-25 22:48:39
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-25 o 22:38, Shrek pisze:

    > Nieprawda. Chcesz "wolnego rynku" dla wszystkich. Również dla tych co go
    > nie chcą. A tych jest zdecydowana większośc. Więc albo sobie większość

    Rozumowanie równie błędne jak to, że "wielbiciele zupy pomidorowej
    chcieliby zupy pomidorowej dla wszystkich".

    > zjednaj, albo sobie cierp, albo sobie pojedz tam gdzie jest "wolny
    > rynek. Tu jesteś mniejszością (i to naprawdę mizerną) i to zaakceptuj.
    > Tak będzie zdrowiej dla ciebie i reszty. Skąd przekonanie, ze 95 procent
    > społeczeństwa ma się dostosowywać do 5%, z których to wiekszość nie ma
    > nawet praw wyborczych, albo za chwilę zmądrzeją?

    > Nie - nie może. Podobnie jak wilki z owcami nie moga sobie żyć w spokoju
    > na jednym pastwisku.

    Zupełnie nietrafiona analogia. Już pisałem, abyś skończył, skoro nie
    rozumiesz. W wolnym kraju jak najbardziej istnieje możliwość zrzeszenia
    się i życia tak jak w kraju socjalistycznym (ubezpieczenia, zasiłki dla
    niepracujących, "darmowi" lekarze itp. - oczywiście takiego kraju nie
    ma, bo mając wybór - każdy jednak woli wolność niż komunę), z kolei w
    kraju socjalistycznym nie ma możliwości życia jak w kraju wolnym *i o to
    mi chodzi*.

    > Nie wiem skąd ci się bierze pomysł, że to ty byłbyś
    > wilkiem;)

    Pewnie znikąd, bo wcale tak nie uważam (vide: "nie rozumiesz"). Jeśli
    ktokolwiek jest wilkiem, to socjaliści, "zjadający" moją wolność.

    Z mojej strony eot, bo z twoimi chochołami nie będę dyskutował.

    --
    Liwiusz