eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew na kilkaset tysięcy PLN a opłata za dwokataRe: Pozew na kilkaset tysięcy PLN a opłata za dwokata [Czy adwokat w RP3 MOŻE wsiąść ryzyko procesowe na siebie?]
  • Data: 2016-04-04 09:40:54
    Temat: Re: Pozew na kilkaset tysięcy PLN a opłata za dwokata [Czy adwokat w RP3 MOŻE wsiąść ryzyko procesowe na siebie?]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > To ryzyko ponosi klient, przecież skoro twierdzisz, że jest tak jak
    > piszesz, to ryzyko to końcowo obciąża stronę procesu.

    > Już pisałem, to nie tylko o czas chodzi.

    A jak wygląda *w RP3* opłacenie adwokata częścią wygranej w procesie zarówno
    pod względem "można" (prawo nie zabrania) jak i "tak się w praktyce robi" (czasem)?

    Czy adwokat *może* wsiąść "ryzyko procesowe" na siebie?
    [ choćby w kombinacji "głodowa" bezzwrotna zaliczka i udział w wygranej ]

    --
    A. Filip
    Prawo nie karze tłumu. (Przysłowie chińskie)