    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Powszechny spis a grzywna
    Date: Thu, 24 Mar 2011 16:29:11 +0100

    news:pan.2011.03.24.08.53.27@rudak.org...

    > Nic nie trzeba kupować czy sprzedawać (a rejestru jeszcze nie ma), po
    > prostu na stronie GUS jest wykaz przedsiębiorców -- do obejrzenia dla
    > każdego.

    > Co ciekawe już 1 lipca 2011 r. ma wystartować taki internetowy "KRS dla
    > DG". Wówczas w ogóle krycie się straci rację bytu (wreszcie).
    >
    > --
    > :-) Olgierd
    > Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

    A jak sprawa sie ma gdy ja jako osoba fizyczna prowadzaca DG zmieniam adres
    siedziby/ prowadzenia dzialalnosci firmy- czy musza takie dane usuwac czy
    nie z poprzedniego miejsca prowadzenia/siedziby?
    Pytam dlatego bo z miasta gdzie poprzednio mialem DG dosc czesto teraz
    dzwonia do mnie rozne instytucje proszac o wsparcie charytatywne....
    Przemek