  • Data: 2011-03-24 08:41:39
    Temat: Re: Powszechny spis a grzywna
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:imevkc$h74$1@news.onet.pl...
    > Prawda jest taka, że GUS masowo handluje tymi danymi. Moja znajoma 2 dni
    > po zgłoszeniu DG do GUS dostała jednego dnia ponad 10 przesyłek z
    > ofertami księgowości, konta w banku dla prowadzących DG, ofert
    > abonamentów GSM "dla firm" itd.
    (...)

    Ja założyłam DG w styczniu tego roku i też miałam skrzynkę zapchaną tego
    typu ofertami. Tylko, że to chyba raczej nie GUS, a oficjalny rejestr
    założonych DG. W Gdańsku na stronie UM jest oficjalny wykaz założonych firm.
    Sprawdzałam, znalazłam i siebie i moje koleżanki, które też założyły firmy.
    Obrotny pracownik banku czy doradca podatkowy tez może szukać tu klientów,
    bierze dane i wysyła ofertę. W samym druku EDG-1 jest wyraźnie zaznaczone,
    które pola będą upubliczniane.

    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl