eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Powództwo adhezyjne" - Na jakiej podstawie ocenić wartość przedmiotu sporu , na jakiej zrobi to prok żądając naprawienia szkody. › Re: "Powództwo adhezyjne" - Na jakiej podstawie ocenić wartość przedmiotu sporu , na jakiej zrobi to prok żądając naprawienia szkody.
    From: "flashi" <f...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Powództwo adhezyjne" - Na jakiej podstawie ocenić wartość
    przedmiotu sporu , na jakiej zrobi to prok żądając naprawienia szkody.
    Date: Mon, 28 Nov 2005 20:03:28 +0100

    uwazam zes troll ... ale i tak odpowiem ...
    na wstepie przepraszam za zlosliwosc :> wrocilem po 14h w pracy:>

    > Jak napisałem - jeżdżę bez szyby ...

    ale wartosci chyba sie mozesz dowiedziec ... no chyba ze mieszkasz w jakims
    nieznanym mnie kraju gdzie najpierw zalatwiasz usluge a potem uslugodawca
    wystawia CI rachunek/fakture na dowolna kwote nie okreslona przed usluga...
    przeciez masz sie dowiedziec WARTOSCI szyby a nie odrazu ja kupowac

    > Ukradłem wraz z pojazdem ...

    to milo ale nie przyznawaj sie do tego, bo coraz glupie to wyglada...

    > No pacz pan ...
    >
    > A poważnie - Szybe miałem swoją w zanadżu (teoretycznie) gdyż sprzedawca
    > pojazdu załączył pare el. Rozumiem, że w związku z tym, że nie płaciłem
    > nikomu za wstawienie i , że szybę już miałem w tym zakresie szkoda NIE
    > POWSTAŁA, tak ?

    a kto tak powiedzial ? przeciez chcesz zapewnienić sobie ew. "obowiązek
    naprawienia szkody" - a jak sie naprawia taka szkode ? kupujac nowa szybe i
    wprawiajac ja ... a gdzie sie to robi - w SERWISIE gdzie wystawia faktura
    ktora udokumentuje wartosc uslugi a przy okazji odrazu szkody (a na jaka
    kwote bedzie opiewac ta faktura mozesz sie dowiedziec wczesniej od
    pracownika SERWISU)

    > Radio - Było na wyposażeniu pojazdu w dniu kupienia ... Jest składową ceny
    > pojadu z faktury - w jakiej proporcji ? Mam radio wycenić na zasadzie 10 %
    > wartośc iz umowy k/s pojazdu ?
    > Rozumiem, że w związku z powyższym również szkoda nie powstała, bo radia
    > mogło nie być.

    ide do salonu dowiaduje sie ile kosztuje u nich zalozenie takiego radia -
    wychodzi mi wartosc przedmiotu sporu :>

    > Alarm - Nie naprawiałem, bo ASO śpiewa ca 1 000 PLN a nikt inny nie chce
    > podjąć się naprawy ... fakturę "pro forma" z ASO mogę dostarczyć w każdym
    > momencie.

    czyli naprawde alarmu (ocena wartosci przedmiotu)sam zalatwiles koszt okolo
    1000zl

    > Odpowiedziałem na Twoje pytania - Twoja kolej, bo pewnie te informacje
    > były Ci potrzebne do prowadzenia dalszej części wywodu ...

    chcesz wycenic/ocenic wartosc przedmioty sporu ... to chyba najlatwiej pojsc
    do zrodla tych przedmiotow dostepnego dla Ciebie ...
    oczywiscie nie mowie o sklepie z odczynnikami chemicznymi i elektronika
    podstawowa :>
    a Ty jakos pod gore ... jakby tak naprawde nie zalezalo Ci na naprawie
    szkody tylko wyciagnieciu jakiegos dodatkowego zadoscuczynienia...