  • Data: 2011-08-26 07:50:39
    Temat: Re: Potwierdzenie odbioru
    Od: "Hades" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Veronika"
    [ciach]

    > Oooo. Dzięki. Spróbowałam, ale u mnie na wsi jakieś za krótkie są nr listów
    > poleconych.
    > Tego samego dnia wysyłałam również paczkę i jest informacja o jej doręczeniu.

    Na twojej wsi nie sa za krotkie tylko panienka w okienku na
    potwierdzeniu nadania listu poleconego nie wpisuje calego
    numeru skladajacego sie z 20 cyfr jaki potrzebny jest do
    wpisania w formularzu. Nie zmienia to jednak tego ze system
    (jak napisalem powyzej) nie dziala w odniesieniu do listow
    poleconych.

    AM