eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPotwierdzenie odbioru › Re: Potwierdzenie odbioru
  • Data: 2011-08-26 07:31:04
    Temat: Re: Potwierdzenie odbioru
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "emeryt" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j36n2v$ivq$1@news.onet.pl...
    >
    >> Wysłałam do firmy pismo reklamacyjne.
    >> Listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru.
    >> Oczywiście firma nie pofatygowała się aby potwierdzić odbiór listu.
    >> Potwierdzenia nie otrzymałam.
    >> Czy to może oznaczać, że pismo nie dotarło? I nie ma podstaw do
    >> reklamacji?
    >
    > próbowałaś śledzić przesyłkę na stronie poczty?
    > Masz numer listu poleconego, nie wiem jak to działa
    > obecnie. Paczki trakowałem i listy wysyłane zagranice
    > również:
    > http://sledzenie.poczta-polska.pl/


    Oooo. Dzięki. Spróbowałam, ale u mnie na wsi jakieś za krótkie są nr listów
    poleconych.
    Tego samego dnia wysyłałam również paczkę i jest informacja o jej
    doręczeniu.


    > A teraz pytanie pomocnicze:
    > kiedy wysyłałas przesyłke - adresat ma bodajze 14 dni na odbiór.
    > Jeżeli w ciągu 14 dni nie odbierze przesyłki, wtedy chyba uznaje
    > się przesyłkę za skutecznie doręczoną? Nie wiem jak to wygląda
    > w przypadku przesyłek z potwierdzeniem odbioru.


    No właśnie minęło już 14 dni, a potwierdzenia odbioru nie mam. No i
    zastanawiam się czy firma, w któej składałam reklamację może powiedzieć, że
    nic nie otrzymała.

    Swoją drogą ciekawe zjawisko.
    Zdarzało mi się wysyłać pisma do paru urzędów, lub własnej firmy, zawsze
    otrzymywałam potwierdzenie odbioru. A tutaj po raz drugi w przypadku pisma
    reklamacyjnego zwrotki brak.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1