  • Data: 2008-08-01 09:01:50
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan napisał(a):

    > Ale co piszę bez sensu? Mamy takich u nas i wiem jakie to są straty
    > przez nich. Wiele banków daje teraz darmowe konta i darmową kartę,
    > więc jest to wyjątkowa złośliwość takiego ,,geniusza'', który miałby
    > bliżej do bankomatu niż do nas, ale i tak woli życie zakładowi pracy
    > zatruwać.

    Opłaty bankowe to są co najwyżej koszty dla pracodawcy, a nie straty. A
    pracownik (nie żaden "geniusz") żyje w wolnym kraju i ma prawo wybrać
    dowolny bank, choćby miał płacić za obsługę konta, karty i jeździć do
    bankomatu na siódmą wieś. Pracodawca też żyje w wolnym kraju i ma prawo
    zlikwidować zatruwaną i przynoszącą straty działalność, wypłacać pensje
    do ręki albo przelewać na konta pracowników.

    --
    pozdrawiam
    Justyna