  • Data: 2009-01-22 21:01:06
    Temat: Re: Potracenie piszego na pasach (kolizja czy wypadek?)
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik wrote:

    > nawet o odszkodowaniu nie mysle.. sprawa trzeciorzedna, w tej chwili
    > to nerwowka o stan zdrowia i to dziwne przeczucie ze sprawca probuje
    > kombinowac - moje zmartwienie na teraz co zrobic na tym etapie aby nie
    > pozwolic namieszac sprawcy zakladajac jego zla wole i znajomosci w
    > szpitalu...

    a czy sprawca dostal mandat?
    czy sprawca byl badany przez policje alkomatem?
    czy byl sprawdzany stan techniczny pojazdu?

    takie rzeczy MUSZA byc zrobione przy takim zdarzeniu....
    dziwie sie, ze pozwolili jej odwiezc babcie - karetka jest do odwozenia
    ludzi - a Pani powinna byc tam przez dobre pól godziny / godzine na miejscu
    by spisac cale zdarzenie...

    aa... i odziel emocje - wiem, ze to tyczy Twojej rodziny, ale hasla na
    zasadzie niech ktos pomysli zanim nacisnie pedal gazu przed przejsciem nic
    nie wniosa
    równie dobrze mogla próbowac ominac psa który wyskoczyl na jezdnie i ruchem
    bocznym skosic caly przystanek ludzi...
    po prostu czasem sie tak zdarza...

    a mi sie zdarzylo, ze pieszy spowodowal kolizje z moim samochodem....
    policjanci ogólnie mówili, ze sprawca ma przerabane jesli chodzi o takie
    akcje - ale na szczescie mialem swiadka który potwierdzil moja wersje
    (mialem zielone)

    --
    pozdrawiam
    www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Lodzi