  • Data: 2003-12-08 15:24:00
    Temat: Re: Potrącenie - co robić
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I dlatego pytam osoby, które mogą pomóc.
    > Facet powinien zostać ukarany - to że tak mi zależy to dlatego, że widziałem
    > zdażenie i wierzcie mi -TO BYŁA JEGO WINA !!!

    Niejeden zostal niewinnie skazany z powodu niecheci swiadka, uprzedzen,
    wyobrazen, stereotypow. Moze i kierowca sie zagapil, a moze poszlo tylko
    o to, ze SPODZIEWAL sie zachowania zgodnego z KD po przechodniach ...
    nawet jesli mial predkosc niezgodna z KD ... moze rzeczywiscie sie
    zagapil, w sumie to wszystko domysly i teoretyzowanie. Nie jestes nam w
    stanie tego opisac, a szukasz tutaj tylko sposobu na maksymalnie duzy
    wyrok dla kierowcy. Dziwisz sie ze nikt nie ma ochoty ci pomoc ? Moze
    kiedys sam bedziesz w takiej sytuacji, ze na przejsciu dla pieszych
    wyleci ci dziecko, a ty nie bedziesz mial szans zahamowac ? I znajdzie
    sie zawistny swiadek, ktory powie "To na pewno jego wina, przeciez ma
    taki szybki samochod" .... co wtedy powiesz ?