eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoszukuje kogoś kto zna się na prawie związanym z nieruchomościami. › Re: Poszukuje kogoś kto zna się na prawie związanym z nieruchomościami.
  • Data: 2005-08-28 18:48:44
    Temat: Re: Poszukuje kogoś kto zna się na prawie związanym z nieruchomościami.
    Od: Radzisz <r...@n...lubi.spamerow.invalid.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-08-2005 o godzinie 14:45:14, Cezar Ponti w
    <c8dc7$4311b1dd$540aa443$14169@news.chello.pl> napisał:

    > Nastepny dom jaki mielismy ogladac okazal sie byc jednym z tych dwoch
    > domow ktore ogladalem na poczatku sam. Wiec mi troche glupio sie zrobilo
    > i nie mowilem czlowiekowi nawet tego.
    błąd, trzeba było od razu zameldować agentowi, że już tu byłeś, oglądałeś
    i rozmawiałeś z właścicielem ... normalna sprawa, zdarza się wielokrotnie.

    > I teraz do sedna: Bylem czesciowo zdecydowany wybrac jeden z tych
    > dwoch poczatkowych domow ktore sam znalazlem i sam ogladalem
    > niestety jeden z nich zostal sprzedany i zostal ten drugi ktory ogldalem
    > dwukrotnie raz solo a drugi raz z agentem nieruchomosci.
    tak jak napisał Robert Tomasik, dzwoniłeś może do właściciela tego domu ?
    Jeżeli dzwoniłeś to możesz agentowi czarno na białym pokazać że miałeś
    kontakt z właścicielem tego domu, zanim podpisałeś z nim umowę. Powinien
    zrozumieć.

    Jeżeli nie masz możliwości udowodnienia powyższego to kupując ten dom
    narażasz się na żadąnie zapłaty prowizji. Wielu klientów agencji jak
    przychodzi do płacenia prowizji, przypomina sobie nagle że wcześniej już
    oglądali tę nieruchomość ...
    Nie twierdzę że tak jest w Twoim przypadku, ale postaw się na miejscu
    agenta ... pokazał dom --> kupiłeś go --> jesteś winien agencji prowizję

    Radzisz