  • Data: 2023-12-05 16:13:39
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.12.2023 o 11:31, J.F pisze:
    > W ogole nie dzwonila na 112 - pamietasz o tym?

    Tak. Pamiętam. Ale dzwoniła do ojca. Jeśli się nie rozłączyła, to w logu
    nie odłożył się rekord. Tego tam po prostu nie ma.

    > Gdyby jednak ktos dzwonił ...
    > -operator 112 nie może sie rozłączyć?

    Też może, ale dokąd ona się nie rozłączy, to rekord się nie odkłada - o
    ile mowa w rozmowie głosowej oraz internecie. SMS i MMS odkłada się od
    razu.

    > -jestes pewien, ze po zakonczeniu? kto to wymyślił ?

    Jestem pewien. Bo w tym rekordzie masz czas zakończenia rozmowy :-)
    Pomijam, ze już mieliśmy takie sytuacje.

    --
    (~) Robert Tomasik