  • Data: 2023-12-05 11:48:28
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Dec 2023 23:25:37 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Jeśli jest tylko karetka potrzebna, to prościej wyjaśnić dyspozytorowi
    > medycznemu. Jak więcej sił, to robi to CR. Każda sprawa jest inna.

    > Ja też. Potem bywają przepychanki, by jednak przyjechali.

    > Też nie do końca masz rację. Ale nie będę publikował takich technicznych
    > informacji. Przez CPR jest szybciej.

    Hm, jak np lata jeden z nożem po szkole, to wydaje mi się, ze patrol
    jest priorytetem.
    I mowisz, ze CPR szybciej go sciągnie, niż dyzurny z lokalnego
    komisariatu?
    Rozkazy CPR wypełniacie bez zwłoki?

    > Opis jest jeden. Tam są odpowiednie rubryki. A potem zaznaczasz, kto ma
    > dostać zlecenia. Może mnie prościej to wyjaśnić, bo widziałem. Ale nie
    > wiem czego tu nie można ogarnąć. Jakbyś komunikatorem do kilku kolegów
    > tę samą wiadomość wysyłał.

    Tylko potem kazdy moze chciec innych szczegółów.

    > 112 uruchamia procedure ratunkową. Leci stoper. To, kiedy facet
    > przyjdzie do jednostki tu nie ma znaczenia. Może w ogóle nie przyjść.
    > Jeśli opis jest wierny, to samo zawiadomienie o zaginięcie było naprawdę
    > mało pilne. Była taka fraszka o ratowniku i topielcu. Kończyła się "Bul,
    > bul, bul!".

    i 112 wysle faksa do Krakowa, zeby telefon zlokalizowali?

    J.