    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Mon, 4 Dec 2023 12:43:37 +0100

    On Sat, 02 Dec 2023 15:30:36 +0100, Zbynek Ltd. wrote:

    > Niestety, Polacy mają w d... to co spotyka ludzi tuż obok.
    > Znieczulica jest powszechna. Te nieliczne procenty z jakąś empatią
    > nie są zauważalne w całym tym tłumie zobojętniałych.
    > Kiedyś znajoma z zagranicy potknęła się przed marketem. Lekko
    > potłukła się. Opowiadała mi o tym, że nikt nie zatrzymał się, by
    > pomóc, zapytać. Co mogłem jej odpowiedzieć? Że witamy w Polsce?

    Jak rozumiem upadła.
    I tak sobie leżała, czy wstała?
    A ludzi ilu przechodziło w czasie wstawania?

    A ta jej zagranica to gdzie, i jakby to u niej wyglądało?

    A znajoma ile lat sobie liczy i jaki ma stan urody? :-)

    > Już wiele lat temu przytaczałem nagrany gdzieśtam w anglojęzyczym
    > kraju wkręt, jak na dworcu siada człowiek i zaczyna wpatrywać się
    > natarczywie w drugą osobę. Ta osoba zwykle zagadywała w stylu: mogę
    > Ci w czymś pomóc?
    > A jak by to było u nas? - Co się gapisz?! Chcesz w ryj?

    No, jakby na chlopa trafiło, to mogłoby sie tak skonczyc.
    Kobieta raczej miejsce zmieni.

    Poza tym ludzie na dworcu to teraz czesto ze smartfonem siedzą, z
    ksiązką, i nie interesuje ich kto się w nich "natarczywie wpatruje".

    A jaki to kraj?
    https://www.youtube.com/watch?v=yhbnUaswsrM

    Jesli naprawde było 5 F, a to ponizej -10 C, a oni filmowali przez
    godzinę ... znęcanie nad dziecmi.

    https://www.youtube.com/watch?v=5CwCvpEMEJU
    Jakaź znieczulica w tym NY
    ... ale co sie dziwic, bezdomnych w NY wielu, obok pod murem dorosły
    siedzi ... i w koncu on sie zainteresował

    A w dodatku jak wlazł w ten worek, to słabo widać, ze to dziecko.

    https://www.youtube.com/watch?v=R-6H-E2_KUE

    Ale czasem reagują
    https://www.youtube.com/watch?v=IwZUYT4x1j8

    J.