  • Data: 2023-12-03 09:59:36
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam inne wrażanie, ale nie mam konkretnej wiedzy. Na te kilka różnych
    > medialnych przypadków co kojarzę, to wylewy spowodowane tego typu
    > urazami to chyba aż tak szybko nie postępują.

    Zdarza się, że Ci się ofiara pogorszy, zanim zrobisz czynności. Sama
    wysiadła z samochodu. Chodzi, bo ja adrenalina niesie. Za chwilę Ci
    gdzieś w kąciku cichutko usiądzie i się wyłączy.

    Przerabiałem taką akcję, że kobieta stanęła pomiędzy dwoma bijącymi się
    lumpami, chcąc ich rozdzielić, i zarobiła metalowym prętem w głowę.
    Patrol ją przywiózł i złożyła całe zeznanie po czym upadła przed
    biurkiem, jak materiały drukowałem. Słowem się nie skarżyła. Trochę się
    zakręciłem, bo oddech miała, centralizacji nie miała tylko po prostu
    nieprzytomna. I żadnych obrażeń - włosy sam pręt osłoniły chyba.

    To było długie 10 minut oczekiwania na ratowników, bo w sumie nie za
    bardzo miałem co robić, choć zdawałem sobie sprawę z tego, co się dzieje
    i że ona leje do mózgu. Tu nic w zasadzie nie możesz na tym etapie
    zrobić poza wezwaniem karetki i przewiezieniem do szpitala.

    To było z godzinę, może półtorej po zdarzeniu. Przerabiałem jednak
    podobną sytuację u potrąconego, gdzie w zasadzie na naszych oczach wpadł
    pod samochód. To było góra 5 minut.
    --
    (~) Robert Tomasik