  • Data: 2023-12-03 02:51:01
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-12-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie znam materiałów. W wylew nie wierzę. Stawiam na to, ze ślisko było,
    > podjechały jej nogi i przywaliła w coś mocno głową: schody, murek
    > betonowy itp. Podniosła się i szła dalej. Ale to po prostu mój domysł.

    To możliwe. "Spontaniczny" wylew jako taki, czy to z tętniakiem czy bez,
    u młodej osoby to faktycznie rzadkośc.

    > Taki uraz potrafi się pogorszyć w kilka minut.

    Mam inne wrażnie, ale nie mam konkretnej wiedzy. Na te kilka różnych
    medialnych przypadków co kojarzę, to wylewy spowodowane tego typu
    urazami to chyba aż tak szybko nie postępują. Uderzyła się w głowę,
    później źle się czuła, miała wymioty, rano już nie żył/a.
    Dwa, że pewnie powiedziałaby o tym ojcu (że się uderzyła), ale może już
    nie kontaktowała na tyle.

    --
    Marcin