  • Data: 2023-12-03 02:25:54
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-12-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > W POZ jest chyba sporo lepiej niż kiedyś. W szpitalu - jak już
    > przejdziesz przez sor zwykle też jest ok.

    Miałem "przyjemność" w tym roku z SOR'em w Kościerzynie i byłem pod
    bardzo pozytywnym wrażeniem. Pewnie dlatego, że się naczytałem wcześniej
    historii. Ale też, jak mnie żona szukała, i zapytała jakiejś lekarki na
    korytarzu, gdzie jest taki a taki oddział, to usłyszała od pizdy, że ona
    informacją nie jest.

    --
    Marcin