    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Sat, 2 Dec 2023 08:11:06 +0100
    <1ufx0hjy11vjm$.zusrmmpna3ux$.dlg@40tude.net>
    <ukdndg$1qc$22$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>

    W dniu 02.12.2023 o 00:11, J.F pisze:

    > Ale sierzant zlecic musi, a nie wiesz ile miał spraw na głowie.

    Wiem - zapewne szukał 14 latki...

    > Twoja wina :-)

    Wiem - robert mi wyłuszczył wszystkie moje błędy - poczynając od tego że
    specjalnie zorganizowałem kradzież moto, żeby zdrobić na złość policji i
    ciągnąć sobie z nich łacha:P W sumie to nie były błędy a zapewne celowe
    działanie mające na celu zdyskredytowanie policji:P Sam widzisz jak
    obywatel kulsonowi pismakiem:P

    > Kto tam wie, moze kot Prezesowi uciekł.

    W ostateczności mogli też na emkę czekać. Po prostu żyjemy w kraju gdzie
    jak policjant zachowa się jak człowiek i komuś tak po ludzku pomoże to
    potem w prasie o tym piszą w dziale osobliwości i łamiących wiadomości:(

    > No bo zgłoszenia nie było.
    > A jakby nowy "wlasciciel" motorku nie zastał i kradzież zgłosił?

    Jak nie - przecież jeszcze na podstawie mojego zgłoszenia "szukali".
    Myślisz że przez radio nadali "uwaga, uwaga znalzał się moto szreka,
    zakańczam poszukiwania!"?;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!