  • Data: 2023-12-01 19:46:38
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2023 o 19:11, Shrek pisze:

    > No co za dziwny przypadek. Robert hobbystycznie namierzył w górskim
    > terenie krótkofalowca co nadawał radiostop kartą telewizyjną, ale jak
    > trzeba 20 lat potem sprawdzić w którym BTSie widać komórkę to się kurwa
    > nie da;)

    Da, tylko poziom Twojej wiedzy jest na tyle niski, że nie wiesz, co z
    tego konkretnie wynika. A ja nie mam ochoty Ci tego tłumaczyć, bo nie
    dość, ze i tak nie pojmiesz, to jeszcze będziesz przekręcał i czepiał
    się milimetrów.

    > Wyłącz wifi i GPSa i sprawdź jak dokładnie widać (chyba nawet GM coś
    > pokaże). Jakieś GPS info zainstaluj i zobacz jak dokładnie da się
    > namierzyć - w mieście to będzie kilkadziesiąt max kilkaset metrów.

    Jeszcze dokładniej zobaczysz, jak wyjmiesz baterię :-)
    --
    (~) Robert Tomasik