  • Data: 2023-12-01 20:39:19
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Dec 2023 19:12:57 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Nie będę się wypowiadał, bo nie znam szczegółów. Co artykuł, to jakaś
    > inna wersja. Wcześniej opisałem, jaka jest procedura. Czy w tym wypadku
    > tak ją wykonano, to nie wiem. Zasadniczo komunikat powinien iść, gdy
    > ojciec zadzwonił, albo wszedł i powiedział - bo to chwila, a robi to ten
    > facet, co siedzi na wejściu do Komisariatu.

    Problem u mnie taki, ze przy ostatnich dwĂłch wizytach nikt tam nie
    siedział.

    I mozesz sobie alarmowac, a i tak nikt nie przyjdzie.
    Tzn przyjdzie, jak mu się bedzie podobało. Za 15 minut, za 30.
    No moze jakby tak pare strzałów oddac, to by przybiegl szybko ..

    No ale nawet jak przyjdzie, to pomysli ze nic pilnego - wiec prosze
    tam obywatelu usiąść na ławce i czekac az zawołamy.

    Czy on tam sam cos moĹźe zrobic ... moĹźe i moĹźe, ale czy mu sie chce

    > Natomiast pytanie, na które nie ma w materiałach odpowiedzi, czy podjęto
    > poszukiwania, czy zbagatelizowano.

    Pewnie koledzy zaraz powiedzą, ze podjęto.
    A na ile one pozorowane ... no mogly dostac patrole informacje, ze
    poszukiwana Natalia X lat 14, ubrana w czerwoną kurtkę ...

    > Inna sprawa, Ĺźe uwaĹźam, Ĺźe w tym
    > konkretnym wypadku miejsce pobytu zaginionej było dość nieszczęśliwe.
    > Jak znam takie akcje, to po prostu tego typu miejsc się nie przeszukuje,
    > chyba, Ĺźe przypadkowo.

    Bo patrole komunikat odbiorą i będą dalej robic swoje - czy to pączka
    jeść, czy mandatowac parkujących itp ..

    I dlatego uwazam, ze trzeba bylo szybko namierzyc telefon, to byłby
    konkret, a nie takie szukanie igły w całej Polsce ...

    J.