    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poświadczanie nieprawdy
    Date: Thu, 24 Nov 2005 20:16:25 +0100

    krixy napisał(a):

    > Jeśli dobrze rozumiem to znaczy mogę zakładać dowolne wnioski, jeśli
    > strona przeciwna
    > akurat przypadkiem jest wstanie udowodnić mi kłamstwo to cóż wniosek
    > oddalony, jeśli nie to mam, co chcę w końcu oddalenie wniosku nic nie
    > kosztuje.

    Nie wystarczy zgłosić twierdzeń faktycznych, trzeba je jeszcze udowodnić
    (art. 6 kc). Bo inaczej tylko sobie pogadasz. Sąd nie przyjmuje
    wszystkiego na wiarę, jeśli druga strona powie że twoje twierdzenia
    faktyczne na których opierasz powództwo są nieprawdziwe.
    To ty musisz udowodnić że to prawda, a nie druga strona że kłamiesz.
    A dodatkowo sąd złapie cię na kłamstwie w jednym miejscu to będzie miał
    podstawę do podważenia innych twoich twierdzeń, w skrajnych wypadkach
    nawet tych które są prawdziwe.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam