  • Data: 2003-11-18 17:58:06
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpdlvr$cd3$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > To samo a jakby co innego?? :o)

    poniekąd ;)

    > Ekspozycja Kradzionych Krasnali (czytaj: EKK) :)
    > Fotografia z ukrycia w krzywym obiektywie. Błe

    przesadzasz.
    EOT - z mojej strony.

    > Ale ja nie chcę zemsty. Ja chcę jawności i rzetelności. :-)

    chcieć zawsze możesz.
    gdybyś tworzył - miałbys wpływ.
    a tak pozostaje ci malkontenckie chciejstwo.

    > Jeśli Grupowicz żąda zdjęcia niewłaściwego jego zdaniem
    > wykorzystania JEGO posta to anonimowi złodzieje powinni to
    > bez szemrania wykonać. Chyba że się ujawnią - to wtedy
    > może zarobią na szacunek. ;)))

    jesli nie będziesz zalewał grupy setkami postów
    i dsytkutował konkretnie, oraz w swoim imieniu,
    z pełną ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, może zarobisz na szacunek.

    w kazdym razie warto się starać.

    EOT - z mojej strony - ostateczny

    --
    - Stirlitz, ile jest dwa razy dwa? - zapytał Müller. Stirlitz wiedział,
    wiedział również że Müller też wie, ale nie wiedział, czy Centrala