  • Data: 2003-11-18 13:49:26
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bipo" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bpd6ui$n7t$1@news.onet.pl...

    > dlaczego :), może jednak, troszeczke, choć lekkie westchnienie:)
    > dobra daj mi numer może Cię namówie ;))) a jak dasz adres to
    > może wpadnę i "porozmawiamy" ;))))

    > ok. ale autor wątku pyta czy może to zamieścić gdziekolwiek.
    > Ja właśnie pisałem o komercynym wykorzystaniu informacji,
    > fak ale nie zaznaczyłem tego - mój błąd.
    > Dajmy na to że pisze książke i część postów w całości
    > zamieszczam w niej, to wolno mi to zrobić (książka będzie
    > sprzedawana a nie rozdawana)?
    >
    > Pozdrawiam
    > Bipo

    lekkie westchnienie :))
    mogę tu westchnąć uch.......!!!!
    A odnośnie komercyjnego wykorzystywania informacji-
    prawnikiem nie jestem, ale myślę, że jest to tak jak z pisaniem
    książki czy nawet pracy magisterskiej..
    Możesz zamieszcza "kopiowane" texty innych autorów,
    ale musisz robić to jako cytat z podanym nazwiskiem.
    Zresztą podobnie jest na psphome.
    Podają nazwisko, wątek i cytowany tekst.
    Jest to więc zgodne z prawem, zupełnie legalne...
    I jeżeli komuś to przeszkadza po prostu nie powinien
    tego czytać.
    Edyta