  • Data: 2004-10-19 18:06:39
    Temat: Re: Postoj a kontrola drogowa
    Od: "jarecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie po co te sprzeczki ?? Ja juz jestem po wizycie na komendzie i
    wszytko skonczylo sie ostrzezeniem pana policjanta.
    Tak na marginesie to mozna po pijaku siedziec w samochodzie, robic co sie
    chce (wedlug niego nawet z panienkami :)), bo za siedzenie pijanego kierowcy
    nie moga karac (brak podstawy), no chyba zeby byli swiadkowie ze sie jechalo
    na miejsce postoju, ale to juz wedlug mnie trudno by im bylo udowodnic ze
    podczas jazdy bylo sie juz pod wplywem.

    Dzieki za odpowiedzi. Dzieki nim szedlem spokojniejszy na komende