    From: k...@i...eu
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Postępowanie o wyjawienie majątku - help please
    Date: Sun, 19 Feb 2012 02:20:32 -0800 (PST)

    On 19 Lut, 11:09, spp <s...@g...pl> wrote:

    > Dlaczego tak lubisz komplikować sobie życie?
    >
    > http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
    inanse&F=Przekazy

    > --
    > spp

    Wielkie dzięki,
    wcześniej nie wiedziałem że jest możliwość przekazu pocztowego,
    myślałem że poczta się wycofała z przekazów i robi tylko przelewy na
    konta, nie na adres.
    tym bardziej że wierzyciel jest firmą, całkowicie pominąłem możliwość
    przekazu.

    czy dla sądu wystarczy odcinek nadania przekazu?
    bo druga strona powie, że nie otrzymała jeszcze wpłaty,
    takie są problemy z wierzycielem, któremu nie zależy na spłacie a na
    wyjawieniu majątku, po zakończeniu sprawy ich pełnomocnik powiedział
    że prześle mi numer konta bankowego dla wpłaty, a nic takiego nie
    zrobili. w międzyczasie uzyskali prawomocne postanowienie o
    wymagalności wierzytelności, ale z tym tytułem nie poszli do komornika
    tylko do sądu z wnioskiem o wyjawienie majątku.

    Czy Twoim zdaniem wystarczy oryginał nadania przekazu pocztowego
    okazany sądowi podczas sprawy o wyjawienie majątku?