eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPosiadanie nielegalnego oprogramowania nie jest w Polsce karalne › Re: Posiadanie nielegalnego oprogramowania nie jest w Polsce karalne
  • Data: 2009-01-27 23:12:48
    Temat: Re: Posiadanie nielegalnego oprogramowania nie jest w Polsce karalne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    boukun wrote:

    > Hmmm, te normy na które się powołają będą zaiste ciekawe. Tylko kto się
    > wtedy na grupach dyskusyjnych poza agenturą ostanie?
    > Będą sami siebie prostowac...

    Wiesz, wpieprzasz swoje posty właściwie na wszystkie istniejące grupy
    niezależnie od tego czy jest na temat czy nie. I zwykle w 101% nie na
    temat. I żadne argumenty żebyś sobie pisał tam gdzie chcą to czytać do
    ciebie nie przemawiają.
    Więc zwisa mi za co się wsadzą, ważne, że tam dostępu do internetu miał
    nie będziesz.
    Poniał?