eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257 › Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z
    KK257
    Date: Fri, 10 May 2019 12:34:49 +0200
    <qb0s94$rdq$4@news.icm.edu.pl>
    <1a3myrrdgej36$.roobcm6x1yk.dlg@40tude.net>
    <qb1d8v$5h8$1@news.icm.edu.pl>
    <5cd43cb1$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <qb1fut$d52$1@news.icm.edu.pl>
    <q4hpugmwczz5.159wif61hmea3$.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <1mnau09ws7z30$.gwgov7yg7pl5.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <X...@1...0.0.1>

    Dnia 10 May 2019 10:00:03 GMT, Budzik napisał(a):

    > Ja mam wrazenie ze po prostu nie zrozumiałes ironii...
    > Bo chyba Jacek nie pisał na serio ze nie sa przyjmowani homoseksualisci.
    > No bo jak to zbadac? Badanie krwii moze okazac sie niejednoznaczne...

    Bynajmniej nie żartuję. Ciekawym radzę pogóglać za "kryteria naboru do
    seminariów duchownych". Oczywiście, nie napisano wprost że homo wont.
    Ale znajdziecie takie kwiatki jak wymóg zdrowia psychicznego,
    zaświadczenie od lekarza stwierdzające zdolność do studiowania na
    teologii, opinia proboszcza lub katechety. A z rozmowy jaką kiedyś
    odbyłem z alumnem wiem że na rozmowie pytają o ewent. homoseksualizm i
    wady rozwojowe w sferze seksu, mniej czy bardziej wprost.
    --
    Jacek
    I hate haters.