eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257 › Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z
    KK257
    Date: Fri, 10 May 2019 12:18:25 +0200 (CEST)
    <qb0s94$rdq$4@news.icm.edu.pl>
    <1a3myrrdgej36$.roobcm6x1yk.dlg@40tude.net>
    <qb1d8v$5h8$1@news.icm.edu.pl>
    <5cd43cb1$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <qb1fut$d52$1@news.icm.edu.pl>
    <q4hpugmwczz5.159wif61hmea3$.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <1mnau09ws7z30$.gwgov7yg7pl5.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <X...@1...0.0.1>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Ja mam wrazenie ze po prostu nie zrozumiałes ironii...
    > Bo chyba Jacek nie pisał na serio ze nie sa przyjmowani homoseksualisci.
    > No bo jak to zbadac? Badanie krwii moze okazac sie niejednoznaczne...

    AFAIR założenie było takie że ksiądz homoseksualista żyjący w celibacie
    nie jest gorszy od księdza heteroseksualisty żyjącego w celibacie.
    A streszczając: podejście deklarowane i praktyczne zmieniało się z
    czasem i miejscem/krajem/diecezją.

    A moje podejście do ironii w kwestiach prawnych jest proste: jak inni
    nie dostrzegą twojej ironii to sam możesz+ nią oberwać - lepiej jej
    unikać albo zaznaczać z grubą przesadą. Ja zaś nie znoszę _dupków_
    którzy mówią o ironii dopiero po tym jak oberwą własnym argumentem.

    --
    A. Filip