  • Data: 2021-01-02 16:36:36
    Temat: Re: Portal informacyjny
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2021 o 09:15, ąćęłńóśźż pisze:

> [...]

    Zapewne nie.

    > Ostatnio znasz się na zbyt wielu sprawach.

    Ale to dobrze , czy źle? Bo nie rozumiem. Mogę się mylić i się nie
    obrażam o to, że mi ktoś zarzuca błąd, ale pod warunkiem, że przedstawi
    jakieś racjonalne argumenty.

    > Wyobraź sobie, że jak np. przeczytasz coś w aktach to nie oznacza, że
    > zostało Tobie doręczone (choć złośliwi sędziowie się zdarzają, ale chyba
    > bardziej przeciw pełnomocnikom).

    Bez wątpienia masz rację. Z tym, ze nie piszemy o "czymś", a
    korespondencji do Ciebie, a tu już jest stosowny przepis. Gdyby przepisy
    przewidywały, ze tę korespondencję pozostawia sie w aktach spawy (są
    takie sytuacje), to zapoznanie się z pismem w aktach byłby terminem
    doręczenia - z tym, ze przeważnie samo włączenie w akta uważa się za
    początek biegu terminu.

    --
    Robert Tomasik