  • Data: 2021-01-01 14:42:32
    Temat: Re: Portal informacyjny
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.12.2020 o 09:41, ąćęłńóśźż pisze:
    > W portalu przy pismach pojawiła się nowa zakładka "szczegóły", po
    > kliknięciu wyskakuje m.in. "data pobrania/odczytania".
    > Pytanie:
    > Czy ma to wpływ na terminy związane z doręczaniem (czy termin sądowy
    > należy liczyć od tej daty, czy nadal jest jak do tej pory od daty
    > odbioru pisma doręczonego tradycyjnie operatorem pocztowym)?

    Nie piszesz o co dokładnie chodzi. Ogólnie normuje to art. 61 kc
    "Oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest
    złożone z chwilą, gdy doszło do niej wtaki sposób, że mogła zapoznać się
    z jego treścią. Odwołanie takiego oświadczenia jest skuteczne, jeżeli
    doszło jednocześnie z tym oświadczeniem lub wcześniej."

    Ja to interpretuje tak, że odczytanie zaczyna termin.

    --
    Robert Tomasik