  • Data: 2004-06-11 16:32:02
    Temat: Re: Pornografia w kioskach
    Od: JaromirD <r...@o...gl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Rokicki napisał:

    > a czyta napisy na murach typu "kurwy" itp.? Pyta sie wtedy tatusiu a kto
    > to jest K. ?

    A podobają Ci się te napisy? Moje dziecko wie, że ten kto je robi to
    bezmyślny wandal.
    A o kurwy nie pyta. Sam się zastanawiałem czemu (jeszcze) nie spytała, ale
    nie wiem.

    > Nie wiem co Ty robisz z tym dzieckiem al;e w tym wieku to ona powinna sie
    > bawic a nie siedziec i sie uczyc.

    Nic z tego o czym myślisz. Tak właściwie to tylko zapewniam odpowiednią
    pożywkę jej ogromnej ciekawości świata. Plus:
    - brak telewizora
    - od mniej więcej 6 miesiąca jej życia wieczorem, i nie tylko, czytamy jej
    książki. Wystarczyłoby placów obu rąk by policzyć ile razy nie czytaliśmy
    - wierszyk "Abecadało" znasz?
    - resztę załatwiła klawiatura komputera.
    Przy odpowiedniej motywacji (uwaga! NIE przymusie) dziecko samo nauczy się
    czytać. Z ciekawości i nudów.

    > : >
    > : > a tak w ogole gadales z tym kioskarzem?
    > : >
    > : > P.
    > :
    > : Nie gadałem bo nie wiedziałem co mi wolno, a co jemu nie. Po co zaczynać
    > : rozmowę jak się nie ma (zna) argumentów?
    ^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^

    > Bo jak mu z taka grozba wyjedziesz to moze sie dla Ciebie nieciekawie
    > skonczyc.

    Pisać potrafi. Ale czytać to już chyba nie.

    --
    Odpowiadając pocztą zamień gl na pl