  • Data: 2004-06-11 15:34:00
    Temat: Re: Pornografia w kioskach
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    : Mam 5 letnią córkę która PŁYNNIE czyta od prawie roku.

    a czyta napisy na murach typu "kurwy" itp.? Pyta sie wtedy tatusiu a kto to
    jest K. ?

    Domy wszedzie sa pomazane.

    Nie wiem co Ty robisz z tym dzieckiem al;e w tym wieku to ona powinna sie
    bawic a nie siedziec i sie uczyc.

    : >
    : > a tak w ogole gadales z tym kioskarzem?
    : >
    : > P.
    :
    : Nie gadałem bo nie wiedziałem co mi wolno, a co jemu nie. Po co zaczynać
    : rozmowę jak się nie ma (zna) argumentów?

    Bo jak mu z taka grozba wyjedziesz to moze sie dla Ciebie nieciekawie
    skonczyc.

    P.