    From: g...@n...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Date: Tue, 2 Aug 2005 12:03:26 +0000 (UTC)

    Artur Ch. <s...@r...pbz> wrote:

    > Kto prosił skurw...na by wchodził do cudzej własności z zamiarem
    > obojętnie jakim - czy to drzemki, dupcz..a się z kolesiem czy tez
    > kradzieży tego samochodu?

    Tak sobie czytam ten wątek i przypomniała mi się pewna historyjka.
    Otóż był sobie basen, który miał swoją szatnię. W szatni, jak to
    zwykle w szatniach bywa, ludzie zostawiali swoje ubrania. Bardzo
    częste były jednak kradzieże, doszło do tego, że zostawiając kurtkę
    można było być pewnym, że kieszenie zostaną "przetrzepane".

    Co wymyślił właściciel jednej z kurtek?

    Otóż zaszył on w kieszeniach kurtki haczyki wędkarskie. Zaszył je tak,
    żeby można było włożyć rękę, ale nie można było jej wyjąć. Pod koniec
    dnia znaleziono tą kurtkę z rozprutą kieszenią, śladami krwi i, pardon,
    jeśli komuś obrzydzę obiad, mięsa powyrywanego z ręki. Kradzieże ustały.

    Jak tylko przypominam sobie tą historyjkę, morda od razu zaczyna się
    cieszyć i jestem prawie pewien, że gdybym był na miejscu właściciela
    tej kurtki, do haczyków dołożyłbym jeszcze kondensator naładowany wysokim
    napięciem, na przykład taki, jakie powszechnie stosowane są w lampach
    błyskowych do gromadzenia ładunku przed wyzwoleniem. Z ograniczeniem
    prądu naturalnie, żeby gadowi za bardzo nie spalić ręki ani, broń
    Boże, nie zabić.

    Wprawdzie nie wiem, jak tamta sprawa się skończyła, ale moja kurtka,
    więc mogę trzymać w kieszeniach co chcę. Skazaliby mnie za to? Jeśli
    tak, to dowiodłoby jedynie i tak już znanej wszystkim "tajemnicy",
    że żyjemy w państwie, hehe, prawa. Już pomijając fakt, że złodziej
    raczej by się nie zgłosił na Policję ;)

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.rotfl.pl/ * GG 1234 * Fido 2:480/138
    Gdyby szafka miala sznurek to by była windą. (C) PaulKing 12.02.2004