  • Data: 2005-07-27 18:34:48
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > robicie z igly widly,
    > Pan ma prawo bronic swojej wlasnosci i dobytku montujac srodki
    > zapobiegawcze.
    > Pan ma prawo nie znac sie na rzeczy i nie umiec dostosowac napiecia i
    > natezenia by zparalizowac zlodzieja.
    > Pan ma prawo, do przypuszczania ze znaczki ostrzegawcze jakie umieszcza na
    > swojej "rzeczy" sa wystarczajacym powodem do tego zeby jej nie ruszac, a
    > raczej jej krasc z wlamaniem.
    > Zawsze mozna sie wykpic ze nie wiedzialo sie jakie beda skutki, a
    > przyczyna smierci bylo wlamanie zlodzieja do auta a nie zamontowanie tego
> [...]

    Pan ma prawo tylko i wylacznie
    1.wezwac policje
    lub
    2. zatrzymac sprawce (nie wyrzadzajac mu krzywdy ew. obronic sie przed
    bezposrednim zamachem)
    do przyjazdu policji lub sam tam doprowadzic,

    wiec nie wygaduj takich bzdur.

    > Pan niestety nie ma prawa odmowic przeznaczenia czesci swoich podatkow na
    > utrzymanie wiezniow..a szkoda.

    a z czego twoim zdaniem mieliby byc utrzymywani?
    tylko nie pierd. ze nalezaloby zaglodzic na smierc
    osoby np kradnace batonika czy jadace lasem na rowerze po
    1 piwie bvo wtedy nie mamy o czym rozmawiac.

    Powiem ci jakby mozna bylo to zalatwic, zmienic ustaw eo ubezpieczeniach
    wprowadzjac
    ogranczenie ubezpieczen tylko do zdrowotnego(bop domyslam sie ze inne tez sa
    oplacane)
    u wiezniow ktorych kara wynosi ponad 2 lata.
    I juz mamy mase kasy i na nowe wiezienia i na utrzymanie obecnych.

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"