eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPonownie Poczta Polska - idą świętaRe: Ponownie Poczta Polska - idą święta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "mgma" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ponownie Poczta Polska - idą święta
    Date: Fri, 23 Dec 2005 12:20:09 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <dogmj8$adv$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <doglsq$tnf$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: eds213.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1135336872 10687 83.21.4.213 (23 Dec 2005 11:21:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Dec 2005 11:21:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:351964
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:doglsq$tnf$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > interesuje mnie zagadnienie następujące.
    > Poczta Polska oferuje usługę przesyłek priorytetowych. Jaka jest
    > odpowiedzialność Poczty Polskiej za wykonanie tej usługi w terminie?
    > Cytat ze strony internetowej Poczty Polskiej:
    > "Przesyłki PRIORYTETOWE krajowe będą dostarczane następnego dnia
    > roboczego po dniu nadania jeśli zostaną przez Państwa nadane do godziny:
    > 17.00 na terenach miast wojewódzkich
    > 16.00 na terenach miast powiatowych
    > 15.00 w pozostałych miejscowościach (na poczcie)"
    > Dzisiaj na poczcie przy próbie wysłania kartek świątecznych, urzędnik
    > stwierdził, że nia ma sensu wysyłać priorytetem bo i tak na jutro nie
    > dojdą. Ciekawe podejście.
    > Problem ten właśnie mnie dotknął ponieważ oczekuję na paczkę nadaną 19.
    > grudnia (mam skan potwierdzenia nadania) i paczki tej jeszcze nie ma. W
    > paczce jest prezent świąteczny, który nie będzie mi już potrzebny PO
    > świętach. Jako klient oczekuję, że Poczta Polska wywiąże się ze swoich
    > oferowanych usług, wbrew pozorom ta instytucja świadczy usługi swoim
    > klientom (chociaż tego podejścia na pewno nie widać w urzędach
    > pocztowych). Jeśli ta paczka do mnie nie dotrze, gdzie i na jakiej
    > podstawie mogę się zwrócić? Czy UOKiK zajmuje się takimi sprawami? Czy
    > założenie sprawy o odszkodowanie ma sens?
    >
    > Tobi
    Do mnie paczka prioritetowa szła 30 dni / leżała na poczcie/ i to nie w
    okresie świątecznym , a na moją reklamację dostałam odpowiedż, że nie
    przysługuje mi odszkodowanie.
    Paczka szła jak zwykła więc nadawca powinien dostać różnicę w opłacie, ale
    nic z tego.
    Poczta Polska to jest państwo w państwie i nie ma na nią widać mądrych.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1