  • Data: 2004-09-23 12:44:05
    Temat: Re: [Ponownie] Kiedy przedawnienie za jazde bez biletu ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nastapilo.

    Specjalnie znalazlem ten art :
    "§ 1. Roszczenie stwierdzone prawomocnym orzeczeniem sądu lub innego organu
    powołanego do rozpoznawania spraw danego rodzaju albo orzeczeniem sądu
    polubownego, jak również roszczenie stwierdzone ugodą zawartą przed sądem
    albo przed sądem polubownym przedawnia się z upływem lat dziesięciu,
    chociażby termin przedawnienia roszczeń tego rodzaju był krótszy. Jeżeli
    stwierdzone w ten sposób roszczenie obejmuje świadczenia okresowe,
    roszczenie o świadczenia okresowe należne w przyszłości ulega przedawnieniu
    trzyletniemu. "

    Czyli mam rozumiec, ze strasza mnie czyms co nie ma miejsca ? (bo nie ma
    jakiegos orzeczenia sadu na ten temat -chyba ze jest a ja moge o tym nic nie
    wiedziec - a oni sami chyba nie sa 'organem upowaznionym' ?)

    Fantom