  • Data: 2005-08-24 18:29:26
    Temat: Re: Ponowne uzyskanie alimentow
    Od: MarcinS <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    madali napisał(a):

    > Panie Marcinie S albo pan nie ma wiadomości na temat poziomu wiedzy i etyki
    > zawodowej części-powtarzam części sędziów (niezależnie od instancji), albo
    > pan żyje w błogiej iluzji na temat nieomylności sądów, albo podlega pan
    > silnemu mechanizmowi zaprzeczenia. Jeżeli prawdziwa jest pierwsza wersja to
    > nic złego, nie każdy musi czytać prasę, oglądać wiadomości, mieć
    > doświadczenia w tym zakresie.

    obawiam się, że krytyczne podejście do relacji medió powoduje, ze nie
    wiadomo kompletnie nic o sprawie.
    Nie zdarzyło mi się jeszcze spotkać relacji z procesu czy sprawy, która
    choćby pobieznie wyjasniała zawiłości sprawy.

    :)
    zapamiętam

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75