    From: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomylona paczka ???!!!!
    Date: Fri, 9 Feb 2007 16:32:34 +0100

    "powerus" <W...@v...pl> wrote in message
    news:eqi333$nhc$1@news.onet.pl...
    >A właśnie bez jaj, i nie jestem śmieszny.
    > Załóżmy że to Ty się tak pomyliłeś, a ja wysyłam ci wiadomość taką:
    >
    > Dostałem od Pana przesyłkę, nie wiem co o tym myśleć. Czy to przypadkiem
    > nie pomyłka ??????????
    > PS. Chciałem do Pana zadzwonić, lecz nadal nieczynny telefon.
    >
    > A TY odpowiadasz:
    > Kontakt wylacznie via mail
    >
    > jeszcze było kilka odpowiedzi bez sensu i nie na temat, to co miałem
    > pomyśleć. Nie wierzę w pomyłkę, bo jak można się pomylić i wysłać poleconą
    > paczkę z ubezpieczeniem?????? Rozumiem jakby paczka była zaadresowana do
> [...]

    moze byc milion przyczyn.
    - gosc wysylal 30 paczek tego dnia
    - sekretarka/osoba pomagajaca sie pomylila
    - paczke dostales od goscia czy od firmy? bo niejasno piszesz

    od kiedy to robi sie ludziom prezenty po 200pln? nie pomyslales, ze to
    pomylka??

    oczywiscie, ze gosc jest sam sobie winien, ale dlaczego niby żerować na
    błędach innych?
    Jak sie pracownik w firmie pomyli to pojdziesz nakablowac zeby go
    wypieprzyli z pracy a Ty dostaniesz jego stanowisko?

    ech...