    From: " michal" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomylka zusu
    Date: Sat, 29 Jan 2005 18:36:57 +0000 (UTC)

    wektor <w...@i...pl> napisał(a):

    > Czyli z tej analizy wnioskujesz, że obydwie emerytury zostały ustalone
    > w zaniżonej wysokości? Chyba zbyt pochopnie. A może renta rodzinna
    > jest w zawyżonej wysokości?
    >
    > Nie znam dokładnie zasad ustalania renty rodzinnej po osobie, która
    > pobierała emeryturę.
    >
    > Jednak ważnym czynnikiem wpływającym na wysokość świadczenia jest
    > kwota bazowa przyjęta do obliczenia świadczenia.
    >
    > Do ustalenia emerytury Twojego ojca przyjęto kwotę bazową obowiązującą
    > w czasie ustalania jego emerytury. Następnie emerytura była
    > waloryzowana odpowiednimi wskaźnikami.

> [...]
    Wiec tak:
    -wedlug mojej analizy wniostkuje ze emerytura ktora dostawal byla zanizona
    -rente rodzinna ustala sie: 85% razy emerytura (na jedna osobe)
    -na emeryturze moj ojciec byl dlugo od okolo 2 polowy lat 80., na dokumencie:
    "Raport ustalenia uprawnien do swiadczenia" ktory dostalem jest zapisane takie
    cos "Data obowiazywania zmiany: 31.08.1996" a na decyzji w sprawie renty
    rodzinnej odwoluja sie do swiadcznia jakie przyslugiwaloby 31.08.1996.
    -dokumenty jakie mam do porwnania to Decyzja w sprawie renty rodzinnej i
    decyzje o waloryzacji emerytur z 2004 i 2003. Na decyzjach o waloryzacji
    Podstawa wymiaru rozni sie od tej podanej na decyzji o rente o 800 zl a sama
    emerytura o 400 zl
    Pozdrowienia