  • Data: 2016-01-17 22:20:37
    Temat: Re: Pomyłka w przelewie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-01-16 o 17:53, martyn1 pisze:

    > Teraz tak pomyślałem i raczej nie było to by bezpodstawne, bo jednak te
    > koszty jakieś poniesie

    Ale to muszą być uzasadnione koszty. Teraz większość przedsiębiorców
    jednak przez Internet robi przelewy, a nie jeździ osobiście do banku.

    Natomiast osobną sprawą pozostaje, na jakich warunkach zawarto
    ostatecznie umowę. Z treści posta początkowego wynika, że sprzedający
    złożył dwie oferty. Druga była niższa o 25 zł, pod warunkiem dokonania
    wpłaty szybko. Kupujący przyjął pierwszą. Czemu? Jego prawo.