  • Data: 2016-01-18 13:11:33
    Temat: Re: Pomyłka w przelewie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-18 o 13:04, Moskitier pisze:
    > Głupoty Liwiusz gadasz, chciałbym żeby Tobie w miesiącu np 10 przelewów
    > przyszło przypadkowych(bo jak czytam to ta osoba prowadzi firmę) i
    > musiałbyś oddać wszystko co do grosza,a za każdy przelew płacił minimum
    > 5 zł, albo musiałbyś specjalnie jechać do miasta żeby wykonać przelewy

    Piszę głupoty *ponieważ* ty myślisz, że jest inaczej? No cóż, bardzo
    odważne wnioskowanie. Od odwagi do głupoty jest nieraz niedaleko.

    > Do autora wątku: Powiedz że zapłacisz mu za przelew zwrotny i tyle.
    >
    > podaj liwiusz konto, wpłace przypadkowo pieniadze i bede żądał wysłania
    > całości, nawet na zwrotny przelew Ci nie dam.

    Coś ci się popieprzyło - to ja właśnie uważam, że będę musiał oddawać
    bez zwrotu kosztów, więc po cholerę mam ci podawać konto?

    Nawet porządnie trollować nie umiesz.

    --
    Liwiusz