  • Data: 2010-03-09 21:30:38
    Temat: Re: Pom??cie?! P?aci? komornikowi, czy dostawcy?
    Od: S P 1 Q X L <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-09 22:15, spp pisze:

    > Jak rozumiem jedyny dostawca marchewki w okolicy? No to rzeczywiście się
    > nie da.

    Problem w tym, ze chyba właśnie zdechnie jeden z najbardziej wziętych
    zakładów http://www.pphromex.pl/core.php?9 - jak się zdążyłem dowiedzieć
    pisma o tej treści dostali WSZYSCY, którzy choć raz wzięli z tej firmy
    dostawę (mam w rodzinie kilku sklepikarzy).

    Szczerze mówiąc, ich wyroby są tak smaczne, że nie biorąc u nich
    przedsiębiorca straci wielu klientów :(

    I teraz między młotem a kowadłem. Jutro rano dzwonię do teściów, żeby
    wstrzymali zamówienia, i lecimy do prawnika w Szczecinie, żeby się
    zorientować jak wybrnąć, czyli zjeść ciasteczko i mieć ciasteczko....

    Jest jeszcze sposób - kupować u nich w sklepie firmowym, jako zwykły
    klient, tyle ze na FVAT. Wtedy może cena będzie ciut wyższa, bo sklepik
    35km dalej, ale prawa nie złamią i już...

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 100309-1, 2010-03-09
    Przetestowano na: 2010-03-09 22:30:38