  • 1. Data: 2011-07-04 23:47:05
    Temat: Re: Pomówienie na stronie www i obraza przez e-mail
    Od: "Ramnusen" <r...@o...pl>

    &gt; Dzień dobry.
    &gt; Mam pytanie.
    &gt; [...]
    &gt; Janusz

    Nie ma absolutnie żadnego znaczenia jaka jest domena, w jakim języku jest
    forum, czy z jakiego kraju jest jego administrator. Liczy się to, gdzie jest
    hosting, tam bowiem znajduje się ten krzywdzący wpis. Skoro wpis jest w Honkg
    Kongu to podlewa generalnie prawu ChRL oraz odpowiednim przepisom specjalnego
    regionu jakim jest właśnie Honkg Kong w ramach ChRL.
    Nie mam pojęcia jak to prawo ma się do opisanej historii, wiem za to, że
    polskie, unijne czy amerykańskie prawo, gówno tam znaczy :) Administrator więc
    ma absolutną rację, że równo zlewa straszenie go polskim tzw. wymiarem
    sprawiedliwości :)
    Chyba najkompetentniej odpowiedziała Ci ta firma, która hostuje forum. Napisali
    Ci jaka jest droga do usunięcia wpisu. Zakładasz sprawdę w sądzie w HK i żądasz
    usunięcia wpisów. Sam oceń czy Ci się to opłaca i czy jest to w ogóle możliwe -
    być może, że takie wpisy bowiem wcale nie łamią prawa tego ChRL.
    Życzę powodzenia,
    Ramnusen