eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomocy w walce z PTK Centertel (ręce mi opadają) › Re: Pomocy w walce z PTK Centertel (ręce mi opadają)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Aga" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy w walce z PTK Centertel (ręce mi opadają)
    Date: Mon, 29 Nov 2004 11:39:21 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 26
    Message-ID: <coeuge$2oc$1@news.dialog.net.pl>
    References: <codf9u$jff$4@news.onet.pl> <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-2210.lubin.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1101725007 2828 62.87.216.162 (29 Nov 2004 10:43:27 GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Nov 2004 10:43:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:258901
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "K" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > pozatym w/g tej ustawy sprzedawca zobowiązany
    > chyba jest do zaprezentowania towaru ??
    > A z tego co wiem to wszędzie polega ta prezentacja
    > tylko na włącz/wyłącz telefonu
    > Może czas to zmienić ?? i w końcu dobrać sie im
    > do tyłka i wywalczyć swoje prawa ??


    No wiesz, moim zdaniem to kupująca wiedziała chyba co robi?
    Nie miala obowiązku podpisania umowy bez prezentacji telefonu/telefonow.
    Co prawda nie kupowałam telefonu w Idei ale w Plusie juz kilka i za kazdym
    razem proponowano mi prezentacje telefonów. Tyle ze ja idac po telefon wiem
    dokladnie jaki model chce bo podobnie jak Hanka korzystam ze stron www gdzie
    mozna znalesc informacje niezbedne do wyboru aparatu. Jakbym nie miala
    takiej mozliwosci to nie kupila bym aparatu ze wzgledu na cene czy wyglad,
    tylko upieralabym sie przy prezentacji.

    Co innego reklamacja aparatu. Moze sprawadz w necie czy ten model który
    kupiła Twoja pani ma mozliwość właczenia wibracji razem z dzwiękami. Jesli
    tak, uderzaj do Motoroli ze skarga na serwis.

    Aga


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1